Dino Polska otworzyło w 2024 roku 283 nowe sklepy. Na koniec roku liczba sklepów sieci wynosiła 2.688 - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj więcej »
Dino Polska otworzyło w 2024 roku 283 nowe sklepy. Na koniec roku liczba sklepów sieci wynosiła 2.688 - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj więcej »
Dla sieci Biedronka rok 2025 jest szczególny, bo obchodzi ona swoje 30. urodziny! Co to oznacza dla klientów? Czytaj więcej »
Największy polski browar rzemieślniczy PINTA nawarzył w 2024 roku ponad 32 tys. hektolitrów piwa, czyli ponad 10 proc. więcej niż w roku 2023. Jeszcze lepszy wynik osiągnął specjalistyczny browar PINTA Barrel Brewing, który w tym samym okresie warzenie piw starzonych w drewnianych beczkach oraz dzikich zwiększył o ponad 18,5 proc. Czytaj więcej »
Stuart, innowacyjna platforma szybkich dostaw miejskich, nawiązała współpracę z jedną ze spółek sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie. Sieć jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, które rozwijają własny kanał dostaw pod drzwi klienta. Czytaj więcej »
Sposób na udaną, sylwestrową „domówkę” i organizacja przyjęć w okresie karnawałowym to przede wszystkim ludzie i dobre jedzenie. Warto wziąć pod uwagę preferencje kulinarne gości, by przygotować zróżnicowane przekąski. Czytaj więcej »
Lidl Polska od lat angażuje się w pomoc osobom potrzebującym, organizując m.in. przedświąteczne zbiórki żywności z Federacją Polskich Banków Żywności i Caritas Polska i Caritas diecezjalnymi. W ramach przedświątecznych zbiórek żywności, klienci sieci przekazali obu organizacjom blisko 90 ton produktów spożywczych na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Czytaj więcej »
Raport „Inicjacja alkoholowa dzieci i młodzieży w Polsce – diagnoza problemu, przyczyny i konsekwencje”. Czytaj więcej »
W związku ze zbliżającymi się świętami, producenci napojów przystępują do walki o uwagę konsumenta i miejsce na świątecznych stołach. W tej kategorii wyróżniają się dwie odwiecznie rywalizujące brandy– Coca-Cola i Pepsi. Czytaj więcej »
Raport Flora Food Group i IBRiS z 2024 r. pokazuje, że jeśli chodzi o środowisko naturalne, Polacy „nie czują klimatu”. Czytaj więcej »
Selgros został oficjalnym partnerem konkursu kulinarnego "Katowice na Talerzu 2024"! Organizatorem wydarzenia, angażującego do kulinarnej rywalizacji gastronomów z Katowic, jest jeden z kluczowych klientów firmy. W ramach współpracy Selgros ufunduje nagrody dla zwycięzców konkursu w postaci bonów zakupowych. Czytaj więcej »
Marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego "Muzyka nie wyklucza". Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę. Czytaj więcej »
Sieć sklepów Żabka osiągnęła kolejny kamień milowy, otwierając swoją 11 000. placówkę w Polsce. Nowy sklep, zlokalizowany w Warszawie w bezpośrednim sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Czytaj więcej »
W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec Plaza. Z okazji otwarcia na gości czekać będą liczne niespodzianki i promocje. Czytaj więcej »
Zakończono ustalenia nad terminem wprowadzenia systemu kaucji na opakowania, a biznes przygotowuje się do nowych obowiązków wynikających ze zmian prawnych. Aby ułatwić przedsiębiorcom projektowanie nowych opakowań, Fundacja RECAL, we współpracy z wszystkimi krajowymi producentami puszek oraz najważniejszymi uczestnikami tworzącego się rynku kaucyjnego, opracowała wytyczne... Czytaj więcej »
Od dzisiaj mieszkańcy warszawskiego Wilanowa mogą skorzystać z oferty nowego, wielkomiejskiego supermarketu Carrefour. Czytaj więcej »
22 stycznia, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach Akademii Hochland Professional – warsztaty pt. ‘Trendy Rynku Cukierniczego’. Tym razem Mariusz Górecki, ambasador Hochland Professional, pokaże jak w pełni wykorzystać możliwości pełnotłustych serów twarogowych w nowatorskich cukierniczych kreacjach. To okazja na zdobycie wiedzy od... Czytaj więcej »
Podczas ostatniego Polskiego Kongresu Serowarskiego, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora, nie zabrakło najwyższych wyróżnień dla firmy Hochland Polska i produktów z jej szerokiej oferty. W konkursie „Smakuje dzieciom” w odsłonie ‘Open’ w kategorii ‘Małe co nieco’ srebrny medal otrzymał Hochland Kanapkowy czekoladowy. Czytaj więcej »
Poprzez działalność Akademii Qulinarnej, firma Sokołów nie tylko edukuje na temat zdrowej, odpowiednio zbilansowanej diety, ale także promuje sztukę kulinarną na najwyższym poziomie. Zgodnie z tą ideą, tematem tradycyjnie organizowanych warsztatów świątecznych było gotowanie w stylu „fine dining”. Gościem specjalnym spotkania była Adriana Marczewska – znana szefowa kuchni... Czytaj więcej »
Podczas tegorocznej edycji Kulinarnego Konkursu Sera „Good Cheese” serek topiony Złoty Ementaler w kostce 100 g z portfolio firmy Sertop zdobył srebrny medal w kategorii „Do smarowania”. Czytaj więcej »
SERTOP został uhonorowany Certyfikatem Jakość Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2024”. To kolejne wyróżnienie dla firmy w tym prestiżowym plebiscycie. Czytaj więcej »
Rok 2024 to kluczowy moment w historii Fundacji „Wawel z Rodziną”, która od 15 lat konsekwentnie realizuje swoją misję wspierania osób najbardziej potrzebujących. Przez te lata Fundacja zaangażowała się w działania na rzecz różnych środowisk społecznych, realizując liczne programy edukacyjne i przekazując znaczne ilości słodyczy Wawel na rzecz ważnych inicjatyw. Czytaj więcej »
Specjał zajął 23 miejsce na liście 2000 największych polskich przedsiębiorstw opracowanej przez dziennik Rzeczpospolita. Wysoka lokata GK Specjał w rankingu świadczy o stabilnej pozycji GK Specjał mimo sytuacji rynkowej, w której odczuwalne jest mocne spowolnienie jeśli chodzi o popyt konsumencki. Czytaj więcej »
Marka HELIO została uhonorowana prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2025” w dwóch kategoriach: dodatki do wypieków oraz bakalie. To kolejny dowód na to, że polscy konsumenci darzą produkty HELIO największym zaufaniem! Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol została uhonorowana Pucharem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Nagrodę przyznano firmie w dowód uznania za działalność eksportową. Czytaj więcej »
JBB Bałdyga, wiodący polski producent na rynku mięsnym, przechodzi obecnie pierwszy od kilku lat rebranding marki. Czytaj więcej »
Podkreśli smak sosu grzybowego, dopełni każdą zupę-krem z sezonowych warzyw, sprawdzi się także w bożonarodzeniowych wypiekach. Czytaj więcej »
Rok 2024 był dla Sonko rokiem pełnym zmian i dynamicznego rozwoju. Czytaj więcej »
Procesy konsolidacyjne w gospodarce obejmują fuzje, przejęcia, upadłości oraz wiele innych działań ekonomicznych, prowadzących w konsekwencji do uporządkowania rynku. Nie ominęły one także sieci franczyzowych. Czytaj więcej »
Selgros od ponad 20 lat jest blisko tych, którzy potrzebują wsparcia. Regularne inicjatywy, takie jak Spiżarnia Caritas czy Wigilia Caritas, pozwalają nieść pomoc tysiącom osób, zwłaszcza w okresie świątecznym. W tym roku oprócz działań, które na stałe wpisały się w kalendarz, Selgros odpowiedział również na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »
Różnorodność w zespołach oraz równe wynagrodzenia to kluczowe wartości w Lidl Polska. Marta Florczak, pierwsza kobieta w zarządzie firmy, w najnowszym odcinku podcastu Lidl Polska „Fajna praca? Dobry temat” dzieli się swoimi doświadczeniami oraz opowiada o projekcie Kobieca Strona Lidla i działaniach wspierających różnorodność w organizacji. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...